The best day of your life is the one on which you decide your life is your own. No apologies or excuses. No one to lean on, rely on, or blame. The gift is yours - it is an amazing journey - and you alone are responsible for the quality of it. This is the day your life really begins.
~
Bob Moawad~




Friday 13 March 2009

l'histoire va comme ça~~ermm

Maintenant, je suis vraiment en colère

parce qu'ils ont des services de première classe

Je suis triste et en colère

Je déteste ces gens

i hate de l'équipe

Je suis malade avec l'équipe

Je déteste tout le monde là-dedans

mais je déteste les gens à la haine d'une façon

S'il vous plaît, aidez-moi

Je ne peux pas supporter ce pas plus

Je ne peux pas y faire face partout

Je suis malade de ce

******************************************************

mode of the day;;>>

Nobody Can Remove Hurt Except Allah.
Even if someone tries to cause you any hurt,
stay firm in your belief and remember that no one can cause you any pain if Allah does not desire it for you
"And if Allah touches you with hurt,
there is none who can remove it but He;
and if He intends any good for you,
there is none who can keep back His favour;
He brings it to whom He pleases of His servants;
And He is the Oft-Forgiving, Most Merciful."
- Qur'an, surah Yunus; 10:107

No comments: