The best day of your life is the one on which you decide your life is your own. No apologies or excuses. No one to lean on, rely on, or blame. The gift is yours - it is an amazing journey - and you alone are responsible for the quality of it. This is the day your life really begins.
~
Bob Moawad~




Monday 23 March 2009

!!!

Kamu semua tipu aku…!!!
Yer..kamu semua tipu aku…!!!
Aku nak padamkan semua tentang kamu...!!

Kamu tipu aku...!!!
Sampai hati kamu tipu aku~~
Kamu mesti bangga dengan semua ini...
Aku x suka
Aku nak lupakan kamu!!!
Kamu seakan mimpi ngeri
Kamu sakitkan hati aku
Ya, kamu berjaya
Sambutlah dengan gelak ketawa!!!


Dulu hanya garisan luka
Yang pada hati
Tapi kini hati bagai ditikam

Hati ku sudah mati!!!
Hatiku sudah tiada!!!
Ia terbang lalu
Hatiku kaku!!!
Hatiku hilang!!!
Hilang dibalik lakonan hebat semua!!!


SAKIT!!!

No comments: